Supportärenden
Vi är ensamma i Sverige att erbjuda support och erbjuda fullservice verkstad för de produkter vi säljer.
Många gånger går service och support i varandra. Ibland kan vi till exempel avhjälpa ”felet” över telefon. Då handlar det främst om handhavandefrågor. När du köper ny utrustning hos oss är det en god idé att boka in en kort utbildning i vilken vi går igenom instrumentets funktioner.
Reparation och service
Våra duktiga tekniker reparerar, servar och kalibrerar både gamla och nya instrument. Vi är experter på den utrustning vi säljer, vilket är tryggt och säkert för dig som kund. De varumärken vi reparerar och servar är:
- SebaKMT
- Seba Dynatronic
- Hagenuk
- Megger
- Vivax & Metrotech
Om du upplever något fel på ditt instrument, börja gärna med att maila en kort beskrivning av felet till oss och ange modellbeteckning och instrumentets serienummer. Vi kontaktar dig och går tillsammans igenom möjliga felkällor. Om vi konstaterar att instrumentet är i behov av reparation ber vi dig skicka det till:
Seba Dynatronic Sverige AB
Svarvarvägen 1
132 38 Saltsjö-Boo
Glöm ej returadress, fakturaadress samt telefonnummer till en kontaktperson på företaget.